Na początek trzeba uzmysłowić sobie jak ważną rolę pełni internet w życiu wszystkich ludzi. W ciągu ostatnich lat internet stał się głównym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Także promocja w tych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują duże pieniądze w reklamę w mediach społecznościowych lub w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W miesiącu dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://drive.google.com/drive/folders/1BkxWZ9vL96lWr_N28fopMWagfPPNnnUF . Statystyki mówią, że nawet 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% osób wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszystkie ruchy, które mają na celu uzyskanie wysokich pozycji w wynikach wyszukiwarki Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Stale podlegające zmianom algorytmy Google muszą być wciąż obserwowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?

Bycie w ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego powiększania sprzedaży. Zacznij promocję w internecie i stań się widoczny!

Tagi: Biznes 2022

Brak komentarzy

Zostaw komentarz